U travagliu duru è gode di a vita à u stessu tempu

À quellu tempu, ci era un dittu populari: "quelli chì ùn si riposu micca ùn travaglià".A pusizione hè chjara: u tempu di divertimentu hè solu per u restu, è u restu hè solu per u travagliu.
L'impurtanza di u tempu di piacè ùn hè micca solu per restaurà è accumulà energia fisica o mentale per u travagliu prufessiunale, ma ancu per arricchisce sè stessu è hà un valore più è più indipendente.
A qualità di a nostra vita ùn dipende più di a manera di travaglià, ma ancu di cumu passamu u nostru tempu di piacè."Leisure" ùn hè micca uguali à "fà nunda".Hè un novu cuncettu di vita.U valore di l'oziu si trova in chì pudemu veramente esse i nostri maestri è mustrà a nostra persunità

Sviluppà i vostri interessi,

Hè un bonu modu per rilassate, sia di cucina un pastu diliziosu, di leghje un libru chì ti piace in una libreria, è di fà sport all'aperto.

c7ee2ff7a3c366d4d7dca88fd35b52a

Parlate cù i vostri amichi

Pudete sparte e vostre gioie è dolore cù stu tipu d'amicu.Quandu avete successu, pudete sparte e vostre difficultà.Quandu scontri difficultà, pudete sparte i vostri pinsamenti internu cù TA.Ancu s'è vo ùn ciate micca cun elli, ùn sarete micca vergogna.Quandu site felice, sparterai più cù i vostri amichi.Quandu site tristu, sparterai menu cù i vostri amichi.Perchè nò.

0aad80961756db39faf98bc123d8d5a


Tempu di pubblicazione: 07-Nov-2020